Protiv Negativnog

уторак, 28. август 2007.

Uvodnik

Pretpostavljam da je ispravan tok stvari da prvo napišem par riječi o sebi prije nego što počnem postovati na ovom blogu. Otkud to da otvaram blog, ni meni nije jasno, jer dugo vremena nisam razumio tu pomamu. Ali, kao i svako sa iluzijom neke inteligencije imam želju da nešto kažem a da neko to čuje pa ga evo jedan jeftin način da se oprobam u tome, možda će nekome od vas biti interesantno da posjećuje ovu adresu. Inače moje ime je Stefan Đukić, iz Bara, student treće godine filozofije na filozofskom fakultetu u Beogradu, a što se mojih interesovanja tiče, to će valjda biti jasno iz mojih budućih pisanija. Što se adrese i naziva tiče, one su omaž meni omiljenom liku iz filmova (bilo animiranih, bilo igranih) a zbog čega ga toliko volim, biće tema sledećeg zapisa

Нема коментара: