Protiv Negativnog

уторак, 4. март 2008.

Papir i olovka

Slabo ovih dana ubacujem tekstove na blog jer se uglavnom držim starog, dobrog pisanja na papir. I nekako, ne vidim svrhu u prebacivanju tih stvari na kompjuter, jer time kao da gube nešto svoje, kao da postoji neka veća doza iskrenosti u plavoj boji na običnom papiru nego u nekoliko crnih piksela na ekranu. Takođe, kada ponovo iščitavam te redove, osjetim mnogo više toplote, gledam preškrabane redove, prekrižene izraze i tačno znam kako je išla moja misao, šta mi je tačno gdje zasmetalo, osjećam se kao da sam ponovo u tom trenutku u kojem sam pisao te riječi. Kada nešto zapisujem na kompjuteru, te mogućnosti nemam. Jedino za šta ga treba koristiti je prenošenje konačne verzije, i ispravljanje nekih sitnih greščica. Ali čak i to me ne privlači trenutno, ne želim da svojim mislima stavljenim na papir oduzmem dio njihove duše prebacujući ih u digitalnu formu. Ne znam odakle mi sad takvo osjećanje ali eto. S druge strane, trenutno pišem neke stvari koje su prekratke čak i za blog, a uz to su i nepovezane. Možda kad se nagomilaju stavim ih sve pod jedan tekst „Misli“ ali otom potom.

5 коментара:

Анониман је рекао...

Ti si sjaaaaaaaajan.I mean it haha

Младен Стојовић је рекао...

I mene je dugo držala ta strast, sve dok jednog dana nisam došao do stadijuma da nemogu da prepoznam svoj rukopis!

Анониман је рекао...

Jedan veliki mudrac XX vijeka Sv.Nikolaj Velimirovic,ne samo mudarc,nego i mucenik,duhovnik,mislilac i na kraju svetitelj(posto je pisao mnogo,bio je je uz to vrlo obrazovan,svoje studije u Bernu Nikolaj je, u svojoj 28. godini, krunisao doktoratom iz teologije, odbranivši disertaciju pod naslovom "Vera u Vaskrsenje Hristovo kao osnovna dogma Apostolske Crkve" Može se reći da je i sav njegov potonji život prolazio u znaku Krsta i Vaskrsenja Hristovog. Sledeću 1909. g. Nikola je proveo u Oksfordu, gde je pripremio doktorat iz filosofije i zatim ga u Ženevi, na francuskom, i odbranio ("filosofija Berklija").)i posto je pisao mnogo,pitali su ga zasto ne nabavi neku pisacu masinu,kako bi to sve brze zavrsio,on je odgovrio upravo ovo o cemu i ti pricas : "Masina nema dusu",tako da je ovaj nas revnosni svetitelj,sve svoje spise prepisivao po nekoliko puta,ali i one danas nemaju cijenu.
Pozdrav u Hristu!

Milena је рекао...

Proslo je vise od mesec dana od tvog poslednjeg posta. Razumem o cemu pricas i slazem se da covek i dalje treba da pise na tradicionalan nacin. To ima svoj sarm i prednosti. Ja recimo cesto saljem pisma mojim prijateljima i pored cinjenice da se dopisujemo putem elektronske poste. No sve na ovome svetu ima dva kraja :). Internet takodje ima svojih prednosti. Zbog toga nemoj da propustis nesto vrlo vazno, a to je deljenje svojih misli sa drugima i komunikacija sa onima koji nemaju sanse da cuju tvoje misljenje na neki drugi nacin.

Stefan је рекао...

Drago mi je da se interesuješ za moje tekstove. Evo sada sam uzurpirao kompjuter drugu čisto da javim da imam tehničkih problema, tj. kompjuter mi je na servisu već par sedmica. A imam ideja za nove tekstove, te čim mi vrate laptop biće novih tema za razmatranje. Pozdrav svima!